سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه دوستی اش خدایی نباشد، از او بپرهیز، که دوستی اش پلید است و مصاحبت با او شوم . [امام علی علیه السلام]

بزرگترین وبلاگ موبایل و کامپیوتر و دانلود و قا


شاید خیلی از شما دوستان هم مثل من به دیوان حافظ علاقه دارید . این برنامه به شما امکان میده که به طور کامل دیوان حافظ را بر روی موبایل خود داشته باشید و با خواندن آن لذت ببرید ، یا با آن فال حافظ بگیرید!

شاهوار موبایل

شما برای گرفتن فال کافی است به منوی برنامه رفته و به روی فال کلیک کنید سپس روی موبایلتان جمله ( نیت کنید ) نقش می بندد و پس از نیت کافی است شما Ok کنید تا فال شما بیاید.

از دیگر قابلیت های این برنامه اینه که این نرم افزار می تواند برای کسانی که گوشی شان فونت فارسی را نمی شناسد هم کارایی داشته باشد زیرا خودش در ابتدای برنامه فونت های فارسی خود را هم به روی گوشی تان نصب می کند

و نکته جالب و از همه مهم تر اینه که این برنامه به صورت جاوا (JAVA) عرضه شده و روی اکثر گوشی های موجود در بازار به راحتی کار میکنه .

برای دریافت این برنامه جالب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

شاهوار موبایل لینک دانلود (مستقیم)

حجم فقط ۳۱۵ کیلوبایت

پسورد فایل  : www.shahvar.net

 فایل مورد نظر بصورت فشرده با پسوند RAR میباشد . لذا بعد از دریافت فایل ، آن را از حالت فشرده خارج و سپس با استفاده از دستگاه بلوتوث یا کابل USBو یا دستگاه کارت ریدر فایل برنامه با پسوند jar. برروی گوشی موبایل خود Install نمایید .



حسین بهنام ::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 12:16 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 36
کل بازدید :645644
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : حسین بهنام[246]
نویسندگان وبلاگ :
سامی (@)[0]

علی (@)[0]


با سلام هرچی بخواهید در این وبلاگ به نمایش در میاید البته تابع قوانین اسلامی هستم شما میتوانید باشماره ی 09354741298 با من در ارتباط باشید(از طریق sms)
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<