سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت می گردد تا سلامت بماند و می پرسد تا بفهمد . [امام علی علیه السلام]

بزرگترین وبلاگ موبایل و کامپیوتر و دانلود و قا


به طور حتم برای شما هم پیش اومده که به علت مشغله کاری نتونید اخبار تلویزیون رو نگاه کنید یا روزنامه ای را مطالعه کنید و مدتی از اخبار کشور و جهان بی اطلاع باشید ؟روزنامه همشهری برای شما دوستان فکری کرده !

شاهوار

شاهواربرای اینکه اخبار روز ایران و جهان هر روز و هر لحظه و داغ داغ برای شما به صورت SMS و کاملا رایگان ارسال بشه و شما به راحتی از اون مطلع بشوید کافی است موارد زیر را طی کنید :

  • به شماره 3000251 یک اس ام اس بفرستید و در قسمت متن فقط کلمه News را تایپ کنید .
  • بعد از گذشت حد اکثر 12 ساعت یک اس ام اس از طرف روزنامه همشهری برای شما ارسال میشود (در صورت دریافت اس ام اس مشخص است که شماره شما با موفقیت در سیستم ثبت شده است ) که زبان ارسال اخبار را از شما جویا میشود و شما دو انتخاب پیش رو دارید (فارسی / انگلیسی) که به دلخواه یکی را به شماره 3000251 اس ام اس کنید.(* با حروف انگلیسی) … مثلا اگر مایل هستید که اخبار برای شما با حروف فارسی اس ام اس شود باید به شماره 3000251 حرف Farsi را ارسال کنید.

حالا شما به طور کامل عضو سیستم شدید و هر چند ساعت یکبار یک اس ام اس ، تیتر آخرین اخبار اخیر ایران و جهان را به اطلاع شما می رساند .



حسین بهنام ::: شنبه 86/4/30::: ساعت 11:41 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 14
کل بازدید :645272
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : حسین بهنام[246]
نویسندگان وبلاگ :
سامی (@)[0]

علی (@)[0]


با سلام هرچی بخواهید در این وبلاگ به نمایش در میاید البته تابع قوانین اسلامی هستم شما میتوانید باشماره ی 09354741298 با من در ارتباط باشید(از طریق sms)
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<