سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مایه توانگری خردمند، حکمتش و مایه عزّت وی قناعتش باشد . [امام علی علیه السلام]

بزرگترین وبلاگ موبایل و کامپیوتر و دانلود و قا


به تازگی نسخه ی جدیدی از محبوب ترین نرم افزار پیغام رسان در ایران، یعنی یاهو مسنجر عرضه شده است، ورژن این نسخه 8.1.0.195 میباشد، که برای دانلود در دسترس عموم قرار گرفته است.
منبع : شاهوار دات نت    www.shahvar.net
همان طور که حتما میدانید، Yahoo! Messenger نرم افزاری برای تبادل پیغام بین کاربران است، اما در نسخه های اخیر علاوه بر پیغام رسان بودن، یاهو مسنجر یک تلفن اینترنتی نیز میباشد، با گرفتن آبونمانی از سایت یاهو میتوانید با دادن حداقل هزینه و از طریق اینترنت با تمام دنیا تماس داشته باشید، همچنین کاربران میتوانند یک شماره تلفن شخصی در شهرهایی مثل پاریس یا نیویورک داشته باشند، تنها با پرداخت چند دلار.

اما در این نسخه خصیصه ی Voice Call بیشتر تغییر پیدا کرده است همچنین کاربران میتوانند تنها با Drag & Drop کردن فایلها، آنها را به اشتراک بگذارند طبق گفته ی یاهو، این فایلها میتواند تا یک گیگابایت نیز باشد! نسخه های اخیر طوری طراحی شده اند که کاربران میتوانند Plugin بسازند و از پلاگین های یکدیگر استفاده کنند…

هم اکنون این نسخه برای دانلود در دسترس عموم است.

لینک دانلود مستقیم با حجم 9 مگابایت



حسین بهنام ::: شنبه 86/4/9::: ساعت 1:40 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 35
کل بازدید :645321
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : حسین بهنام[246]
نویسندگان وبلاگ :
سامی (@)[0]

علی (@)[0]


با سلام هرچی بخواهید در این وبلاگ به نمایش در میاید البته تابع قوانین اسلامی هستم شما میتوانید باشماره ی 09354741298 با من در ارتباط باشید(از طریق sms)
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<